sobota 7. listopadu 2015

# recenze

Jo Nesbo - Krev na sněhu

Ahoj!
Jsem tu s takovou recenzí nebo tipem na hodně dobrou knížku od Jo Nesba s názvem Krev na sněhu.


Nedávno jsem měla narozeniny a protože jsem milovník čtení a knih celkově, nemohla jsem si přát nic jiného. 
Koukala jsem po internetu na hodnocení různých knih a Jo Nesbo mi padl do oka. Předtím jsem se o něj ani jeho knihy nijak nezajímala, protože kolem toho byl neskutečný poprask a to mě vždycky a u všeho odradí. Pokaždé počkám až se všichni uklidní, nikdo z toho nešílí a já si to až pak koupím.
A musím říct, že jsem neskutečně ráda, že jsem si tuhle knížku vybrala. Je krátká, stručná, výstižná. Autor dokáže i na pár stránkách popsat neskutečné emoce, pocity, příběh s dokonalou zápletkou. Hned jak jsem začala číst, byla jsem okamžitě vtažená do knížky a nic okolo sebe jsem nevnímala. Bylo to, jako bych ten příběh zažívala s nimi. 
Co se týká příběhu, rozhodně si na své přijdou fanoušci napínavých příběhů, plných intrik, chladnokrevnosti ale taky trochu té lásky nebo citů. Autor dokonale vystihuje pocity postav a zápletku vymyslel tak dobře, že jsem to do poslední chvíle absolutně nečekala. 

Co říká oficiální popis: "Sedmdesátá léta v Oslu. Olav Johansen nedokáže jezdit autem pomalu, je měkký jako máslo, příliš snadno se zamilovává, jestliže se rozčilí, ztrácí hlavu a je mizerný v matematice. Něco málo přečetl, ale moc toho neví a rozhodně nemá takové znalosti, které by byly k něčemu užitečné. A píše pomaleji, než roste stalaktit. K čemu se tedy hodí? Je skvělý zabiják. Nemusí přitom jezdit autem, zabíjí většinou lidi, kteří si to zasluhují, a nejsou to žádné složité počty. Alespoň prozatím nebyly. Dokud od šéfa nedostal nový úkol: vyřídit jeho manželku."

A já musím říct, že je knížka mnohem lepší než se podle tohoto popisu zdá. Rozhodně Vám ji mohu doporučit. Přečetla jsem ji jedním dechem od začátku do konce, během pár hodin a zanechala ve mě nějakou stopu, takže to rozhodně není jen pár ledabylých slov na papíře. Do knížky i stylu psaní autora jsem se naprosto zamilovala a nemůžu se dočkat až si přečtu další knihy.

Díky za přečtení a pokud se rozhodnete si knížku přečíst, přeji příjemnou zábavu! :)








2 komentáře:

Děkuji za Váš čas věnovaný čtení a komentování mého blogu! ♥

Instagram