sobota 2. dubna 2016

# recenze

Jamie McGuire - Krásná katastrofa

Ahoj!
Jsem tu s recenzí na svůj historicky druhý recenzní výtisk. Tahle knížka proběhla knižním světem už před nějakou dobou, ovšem já jsem jeden z opozdilců, kteří ji čtou až teď.


Knížku jsem dočetla asi před pěti minutami, takže můžu bez problémů vylíčit její děj. ☺
Abby utíká před svou minulostí a doufá, že na vzdálené univerzitě si před ní vybuduje dostatečnou vzdálenost. Chce začít znovu a minulost hodit za hlavu. V tom všem jí na nové univerzitě pomáhá nejlepší kamarádka. Ovšem cesta k novému životu není tak jednoduchá. Zkříží ji tamní rebel a polykač holek na jednu noc Travis - urostlý potetovaný hezoun, který si vydělává na tajných zápasech a holky střídá opravdu častěji než ponožky. Do Abbyina života zasáhne jejich zpočátku nevinná sázka, která se pro oba stane tím nejtěžším zápasem.
 
Knížka je napínavý román z prostředí americké střední školy, řekla bych spíše dívčí. Najdeme zde intriky, lásku, pár lechtivých scén a tak dále. Mě příběh okamžitě chytil - tím myslím na první stránce. Sice jsem od začátku tušila jak to s Abby a Travisem dopadne, každopádně v průběhu knihy se stala spousta zvratů, nastaly různé problémy a napínavé situace, které mě nutili číst dál a dál. I přesto, že na tyhle romantiky nejsem, tohle mě neuvěřitelně bavilo a potřebuju si přečíst další díly! Mimochodem, pokud někdo víte, jestli bude film, napište mi to prosím! ☺ Závěr jsem předem tušila, ovšem i tak mě jedna jeho část a úplný konec dost překvapily.
 
Knížku jsem přečetla během jednoho dne, což je u mě hoodně zvláštní, protože čtu rychlostí šneka. Aspoň je vidět jak mi knížka sedla a tuhle oddechovku jsem vyloženě potřebovala :D
 
Knihu jsem dostala k rezenzi od nakladatelství FortunaLibri, kterým tímto ještě jednou moc děkuji.
 
Nemůžu jinak než dát románu 5 hvězdiček z 5 a co nejdřív se pustit do dalšího dílu! Rozhodně a s čistým svědomím doporučuji.
 


3 komentáře:

  1. Presne pre ten predvídateľný dej knihy tohto žánru veľmi nemusím, no občas po takejto oddychovke predsa len siahnem. Čo sa týka Krásnej katastrofy, už dlhšie po nej pokukujem a počúvam iba samu chválu. Veľmi rada by som si ju prečítala, no pri všetkom tom množstve čo na mojej poličke ešte čaká, sa k nej prepracujem najskôr budúci rok. :D www.abookbae.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Občas je to pro mě super oddech, když vím nebo tuším jak to celé dopadne :) aspoň si u toho odpočinu :D

      Vymazat
  2. Presne pre ten predvídateľný dej knihy tohto žánru veľmi nemusím, no občas po takejto oddychovke predsa len siahnem. Čo sa týka Krásnej katastrofy, už dlhšie po nej pokukujem a počúvam iba samu chválu. Veľmi rada by som si ju prečítala, no pri všetkom tom množstve čo na mojej poličke ešte čaká, sa k nej prepracujem najskôr budúci rok. :D www.abookbae.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný čtení a komentování mého blogu! ♥

Instagram