pátek 13. května 2016

# recenze

Alex Flinn - Netvor

Ahoj!
Je tu nová recenze na knížku. Chtěla jsem si spravit náladu po knížce Stopami minulých životů, tak se zde dozvíte, jestli jsem si ji skutečně zlepšila.


Na knížku jsem se těšila, viděla jsem dokonce i film. Rovnou se pojďme podívat na to, co vás v knížce čeká.
Kyle Kingsbury je typický bohatý kluk. Sám je dokonalý, namyšlený, arogantní a na někoho s uhrem na obličeji by se ani nepodíval. Tahle jeho povaha, vzhled a chování k ostatním změní jednoho dne z čista jasna když se z něj stane chlupatá ošklivá obluda s pařáty. Jeho otec ho vystěhuje do Brooklynu pryč ze svého domu, aby se náhodou nepřišlo na to, že je to jeho syn. Kyle dostane slepého domácího učitele a má s sebou k dispozici svou hospodyni Magdu. Kletbu, kterou na něj uvalila čarodějnice, je možné zrušit polibkem z praví lásky do dvou let od proměny. Kylovi se díky Willovi a Magdě změní povaha, pozná, co je to láska a nenávist a ujasní si priority. Se svou povahou se mění i jeho jméno - nyní je to Adrian. Po tom co se k němu do domu vloupe feťák, získá domů dívku jeho věku. Feťák mu prodá svou dceru výměnou za to, že ho Kyle neudá policii. Jmenuje se Linda, Kyle jí říká Lindy. Ta ho zpočátku nenávidí, ale postupně si k sobě najdou cestičku. Lindy se bohužel jednoho dne sbalí a prostě odejde zpět ke svému otci, který se z problémů sám nedostane. To je ale pár dní před vypršením dvouleté lhůty. Vrátí se a políbí z lásky Adriana, nebo ten zůstane navždy netvorem?

Knížka mi v tuhle dobu hodně sedla a moc mě bavila. Přečetla jsem ji během dvou dnů, což je na mě rychle. Na stránkách je relativně málo textu, časté dialogy a konečně žádné zdlouhavé popisy nesmyslů. Sláva autorce! :D
Byla to taková odpočinková četba, která nenudí. Téměř pořád se něco děje a když zrovna ne, je i tak kniha vyprávěna zábavným způsobem a každý si něco najde. Mě knížka přinesla i trošku toho zamyšlení a možná mi dokonce změnila pohled na pár věcí, i přestože je to nenáročná oddechovka.

Jsem si jistá, že se ke knížce jednou vrátím a nevím co bych jí vytkla. Film jsem viděla již před delší dobou, ale popisy netvora se podle mě značně liší a ani na obálce není takový, jakého jsem si podle popisů v knize představovala. To mi trošku vadilo.

Knížka dostane 5/5 hvězdiček.












2 komentáře:

  1. Knížku jsem tedy nečetla, ale film byl naprosto super! :)
    kdyžtak se také jukni na můj blog :) http://pinkdiaryforpinkgirls.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvažuji, že na film kouknu ještě jednou :) na blog se ráda podívám :)

      Vymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný čtení a komentování mého blogu! ♥

Instagram