pátek 10. března 2017

# noveknihy

Our Love Challenges #1 - První dojmy

Ahoj!

Dneska spojíme lásku partnerskou s láskou ke knihám. Jsem si jistá, že několik z vás už o téhle knížce slyšelo a několik z vás rozhodně zaujala stejně jako mě.

Je to nevšední a originální nápad dárku k výročí, na valentýna nebo na Vánoce a nebo třeba jen tak, abyste měli co dělat a u čeho se zabavit! ☺

Oslovila jsem Facebookovou stránku knížky OUR LOVE CHALLENGES a byli tak moc hodní, že mi jednu zaslali na vyzkoušení.

Co můžete čekat?


Jak se můžete dočíst na oficiálních stránkách, knížka vznikla na základě zkušeností dvou mladých vysokoškoláků, kteří nevěděli co pro přítelkyně. Problém spousty lidí 😀

 Rozhodli se nám ostatním pomoci ve chvílích tápání ohledně dárku pro naši druhou polovičku a vytvořili knihu, která je plná různých romantických, zábavných a dobrodružných výzev, díky kterým se ani chvíli nebudete nudit a už nikdy to nebude stereotypní společně strávené odpoledne!

U každé výzvy je plno místa na nalepení fotek nebo zapsání vzpomínek. Po dokončení celé knížky to bude jedno veliké vzpomínkové album, díky němuž budete moci i za několik let vzpomínat na chvíle, které jste společně prožili. 😊

Knížku jsem prolétla, pár výzev přečetla a už se nemůžu dočkat až se do některých challengí pustíme. Jsou to originální nápady a každý si mezi tím velkým množstvím najde něco, co ho bude bavit a co velmi rád splní.

Design knihy je grafický poklad. Nic přeplácaného ani kýčovitého. V knížce je několik barevných stránek, které naznačují v jakém duchu se následující výzvy ponesou.



V příštích článcích můžete očekávat report z plnění některých výzev a po nějaké době také podrobnější recenzi.

Our love challenges chci ještě jednou moc poděkovat za možnost si knížku vyzkoušet. :)


1 komentář:

  1. Výborný článek :) O knížce jsem slyšela ale nikdy jsem nenakoukla dovnitř :) Ty výzvy vypadají zajímavě a ten nápad i zpracování knihy se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný čtení a komentování mého blogu! ♥

Instagram