pátek 30. října 2015

# lifestyle

Ach ten podzim...

 Ahoj!
Jsem tu s dalším, dnes malinko osobním článkem. S listopadem přichází už ten krutý a nehezký podzim, kdy už není šance na slunečné a teplé dny, listí už je spadané na zemi, takže té podzimní krásy si už taky moc neužijeme. V 6 už je tma jako v pytli a pořád je mlha nebo prší. Ale co při takovém pochmurném počasí naše nálada?!

Já osobně bývám smutná, často mám takové ty přemýšlivé nálady a nebývá vyjímkou, že jsem protivná už od rána - protože, řekněme si to narovinu, komu by se do takových dnů chtělo vstávat. Místo učení bych, hlavně teď o prázdninách, chtěla být zalezlá v peřinách nebo zabalená v dece s obřím hrnkem čaje a koukat na smutné filmy, u kterých se prostě zaručeně rozbrečím. Když už pak není na co koukat, mám v záloze spoustu knih, které si chci vážně už hodně dlouho přečíst. 
Co se týká těch filmů, vedou u mě 2: Hvězdy nám nepřály a Je to i můj život


V knížkách mám teď na prvním místě všechno co napsal Jo Nesbo. Jeho knížky jsou něco, co je pro mě to pravé v těchto ošklivých dnech. 

Co se týká blogu a kreslení, jsem úplně bez nápadů. Mám milion rozepsaných článků, skoro žádný z nich není dokončený, a jestli náhodou je, tak absolutně nedává smysl. 
Na prázdniny nám narvali spoustu učení, ale jak se v týhle náladě má někdo něco naučit, teda spíš se k tomu vůbec dokopat?


A jak to máte na podzim vy?





1 komentář:

  1. Taky mám spoustu rozepsaných článků, a podzim moc ráda nemám, protože je málo sluníčka, ale vždy to nějak zvládnu!
    Ještě si se nezapojila do soutěže na blogu? Tak honem soutěž totiž dnes končí!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný čtení a komentování mého blogu! ♥

Instagram