neděle 18. října 2015

# lifestyle

Seriál LABYRINT

Jde o jeden z nejnovějších českých seriálů, který řeší případy vražd a různých záhad, ze kterých až mrazí na zádech. Mně osobně to na první pohled připomínalo Mentalistu, ale troufám si říct, že Labyrint je mnohem napínavější a zamotanější.

Tenhle seriál nám dopuručila naše češtinářka. Poslouchala jsem ji sice jen jedním uchem, ale celkem mě její vyprávění zaujalo. Seriál jsem si po čase pustila a musím říct, že mě neskutečně nadchnul. Během pár dní jsem se podívala na všechny díly a opravdu nemám slov. Častokrát mě při sledování běhal mráz po zádech, ale nemohla jsem se od toho odtrhnout. Propracovanější už to snad ani být nemohlo.
Skvělé obsazení herců i jejich výkony, časté a vhodné umístění napínavé a strašidelné hudby navodí neskutečnou atmosféru. 
Kdo má rád kriminalistické, napínavé, trošku strašidelné a občas tvrdé seriály, rozhodně si přijde na své a Labyrint si zamiluje. 
Obsah vám nechci prozrazovat, už jen protože je dost komplikovaný, ale rozhodně můžu seriál doporučit. 
Jde o sérii České televize a celý seriál najdete zde: http://www.ceskatelevize.cz/porady/10983464592-labyrint/dily/

4 komentáře:

  1. Ten seriál ještě neznám, já mám nejraději svou milovanou Ulici :D

    Srdečně Tě chci pozvat na svou velkou adventní Giveaway!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak seriál neznám a taky se dívám na Ulici :)
    Beauty by K. GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  3. Labyrint mě naprosto dostal. Moc nemusím české seriály, krom Znamení koně, Vražd v kruhu a Kriminálky Anděl. Tohle bylo něco naprosto jiného. Hlavně ten konec ... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, moc dobrých českých seriálů není (bohužel).
      Konec labyrintu mě naprosto dostal, vůbec jsem to nečekala :)

      Vymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný čtení a komentování mého blogu! ♥

Instagram