pondělí 24. října 2016

# lifestyle # Tagy

!!! ČTECÍ KRIZE !!!

Ahoj!
Vítám vás všechny u dnešního článku, který bohužel nebude moc pozitivní. Doufám, že jste na můj blog ještě úplně nezanevřeli a dočtete dnešní článek. Zároveň také doufám, že nejsem jediná kdo si prošel nějakou tou čtecí krizí.
Bohužel tato krize postihla i blog a jak mě nebavilo čtení, tak mě nebavilo ani psát blog. 
Začalo to někdy na začátku prázdnin, kdy mě to čtené nějak přešlo, pořád jsem ho odkládala a tak podobně.

Přečetla jsem do teď 6 knížek a teď se peru s pátou. Samozřejmě je to i tím, že přišla řada především na povinnou četbu, ale i pár "nepovinných" jsem si užila. Když už jsem ale něco přečetla, nějak jsem neměla ani trošku náladu na psaní článků na blog a podobně a mnohem raději lítala po venku s kamarády, však to znáte taky - tedy, aspoň v to doufám.

Prázdniny už ale skončily, spousta z nás se stejně jako já chystá k maturitě a čtení je nevyhnutelné. Myslím, že recenze na knihy z povinné četby se teď budou hodit všem maturantům, kteří neví co do svého seznamu zařadit a právě těmto knihám se budu v nejbližší době věnovat nejvíce.

Samozřejmě povinná četba nebude teď jediné téma blogu, protože čtení jsem opět propadla a knihy budu střídat s nějakou tou "zábavnější" četbou.

Těším se na vás u dalšího článku, El ♥


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš čas věnovaný čtení a komentování mého blogu! ♥

Instagram