neděle 8. listopadu 2015

# lifestyle

Sweater Weather

Ahoj!
Jsem tu s článkem, kterým se zapojuji do projektu Dlouhé zimní večery na tomto blogu.
Doufám, že se vám ten můj bude líbit a jdeme na to.
Tématem je sweater weather. No, co psát když na mém blogu jsou již dva články o podzimu?!




Udělala jsem si čaj, zachumlala se do své úžasné chlupaté deky a dumám nad tím, co psát. Na klíně mi sedí kocour a přede. Nápady ale stále nepřichází. To bude beztak tím podzimem. 
Je to podle mě takové vlezlé období, kdy myslím jen na to, kdy to počasí a ta pochmurná a depresivní nálada konečně přejde. Myslím, že takhle to nepůsobí jen na mě, ale že je opravdu jen málo lidí kteří podzim skutečně mají rádi. 
Pochybuju, že si někdo každé odpoledne chodí užívat krásné procházky po aleji, kde je spousta spadaného listí, ketré hraje všemi barvami, nebo že si s přítelem (předpokládám, že tohle čtou spíš holky) chodíte fotit takové ty super sladké americké fotky s tím, jak po sobě házíte krásné zbarvené listí. Přece jen už začal listopad, venku je mokro, všechno to krásné listí vám pomůže jedině k tomu abyste uklouzli. 

No vážně, dělá tohle někdo? 

Musíme se všichni navlékat do svetrů, mikin a bund, ladit k tomu šály, boty - samozřejmě podzimní a líčení s nehty nám hraje v podzimních hnědo - červených odstínech... No dobře, co se týká líčení a oblečení, to mě zas tolik nevadí, naopak tohle mě i baví. 


Takže dál budu pokračovat už jen v tom, co na podzimu shledávám dobré. Já osobně miluju svetry, mikiny a podzimní boty na podpatku, takže si užívám, že je jednou za rok taky můžu vytáhnout, protože tyhle věci bych klidně tahala celoročně. :D


Co ještě se mi líbí je to, že na mě padá nálada, kdy si ráda v posteli přečtu nějakou napínavou hororovou, nebo vraždící knížku - vždycky se tak začtu, že nepřestanu dokud nevím co a jak dopadne. Mám to tak jen já nebo i někdo další? Jaká knížka je teď na podzim váš favorit?


A to hlavní - konečně přišlo to období, kdy můžu pálit svíčky! Přece jen, kdybych to dělala v létě, kdy je 35°C ve stínu, už bych vypadala trochu jako blázen. :D
Úplně zbožňuji takové ty těžké podzimní vůně jako je vanilka, nebo jablka se skořicí. To mi dodává podzimu jakési kouzlo. 
A co pálíte doma za vůně vy? Napište mi to do komentářů, ráda naberu inspiraci.


Tohle by ode mě bylo všechno. Doufám, že nás podzimní deprese brzy přejdou a nemyslete si o mě, že jsem taková negativní pořád :D Tohle se mnoou vážně dělá JEN ten podzim - nemusím ho, ale vůbec. 
Článek je krátký, proto je doplněn o tolik fotek (Google, ale příště už se pokusím nafotit svoje vlastní).
Díky za přečtení! :)

3 komentáře:

  1. super TAG, tie sviečky sa ki najviac páčia, milujem sviečky ♥

    https://clodyteenmummy.wordpress.com

    OdpovědětVymazat
  2. Nechodím síce na prechádzky, ale denne chodím do školy cez park :) Takže si to lístie trošku užívam... občas do neho kopnem nohou a prebehnem cez to :D:D (práve som si uvedomila, že mám 21 a toto by som tu naozaj nemusela písať..nevadí)
    ..super článok :)
    ladyminimalism.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný čtení a komentování mého blogu! ♥

Instagram